Altijd en overal inzichtelijk wie er wel en niet aanwezig zullen zijn
“Voordat we met Tckl werkten, hielden we de genodigden bij in een Excelsheet en het was soms een uitdaging om de kaarten op tijd bij de gasten te bezorgen. Nu gaat dit allemaal automatisch en digitaal” aldus Agatha. “De wedstrijden worden per afdeling verdeeld. Ik coördineer vervolgens dat ze weten hoe Tckl werkt en kan goed meekijken hoe snel het uitnodigen gaat.”
“Natuurlijk moeten alle partijen even wennen, ook onze gasten, maar dat gaat steeds gemakkelijker. Het is nu een stuk overzichtelijker en ik heb dat overzicht altijd en overal bij de hand in de app. Het is natuurlijk belangrijk dat de skybox goed gevuld is: het is voor ons een mooie manier om onze klanten beter te leren kennen. Samen kijken naar een wedstrijd en daarna napraten in een meer informele setting dan normaal helpt daar goed bij.”
Automatisch een persoonlijk bedankje
Mede op aangeven van de feedback van Agatha en collega’s bij de Rabobank, is er een nieuwe module uitgerold binnen Tckl. Met “workflow” worden het aantal contactmomenten uitgebreid. “Ik hecht contactmomenten als zo’n skyboxbezoek graag af door even een mailtje te sturen met een bedankje voor de aanwezigheid. Dat nu ook heel makkelijk vanuit Tckl en scheelt weer een extra administratieve stap voor ons. Wellicht gaan we Tckl voor meer events inzetten, het bevalt erg goed.”
“Groot pluspunt is de communicatie: ze reageren vanuit Tckl heel snel als we een vraag hebben en zijn eigenlijk altijd goed bereikbaar. Het is een waardevolle samenwerking gebleken.”