Allure Energie: “Binnen één maand al veel tijd bespaard”

Jimmy Jaeggi is klantadviseur bij Allure Energie, de huidige shirtsponsor van FC Groningen. Zij hebben een eigen skybox waar per wedstrijd 15 gasten worden uitgenodigd.

In no-time in gebruik genomen

De tijd om Tckl eigen te maken en binnen de organisatie in gebruik te nemen noemt Allure Energie “minimaal”. Eenmalig de gegevens van je gasten opvoeren en vervolgens verloopt het bijna vanzelf. Zeven dagen voorafgaand aan de wedstrijd worden automatisch de tickets en parkeerkaarten aan de gasten gekoppeld en toegestuurd.

“Wallet, wat een gemak!”

Tckl maakt tickets van FC Groningen beschikbaar in ‘Wallet’. Voor Jimmy Jaeggi is deze functie, naast de verlichting in de ‘uitnodig-rompslomp’ wat het verschil maakt. Zodra een gast zijn e-ticket heeft ontvangen kan deze worden opgeslagen in de Wallet. Net zoals in de luchtvaartindustrie krijg je het e-ticket automatisch gepusht naar je telefoon zodra je in de buurt bent van het stadion. Wallet werkt altijd, ook zonder internetverbinding.

Jimmy Jaeggi: “Tckl is tijdsbesparend en gemakkelijk. De tickets worden automatisch verstuurd en vanaf je mail kan je eenvoudig de tickets verplaatsen naar je Wallet en dit bij de ingang via je telefoon laten scannen”.

Uitbreiding na de eerste wedstrijd

Hoewel Allure Energie nog relatief kort gebruik maakt van Tckl levert het nu al veel op en hebben zij het gebruik uitgebreid.

“Wij gebruiken Tckl nu ruim één maand en het bevalt ons zeer goed. De tijdsbesparing is groot, nu al. Daarnaast hebben wij ook business seats op het TKP ereterras. Na de eerste wedstrijd gasten te hebben uitgenodigd voor onze skybox via Tckl, hebben wij besloten om de business seats van het TKP Ereterras ook direct via Tckl te gaan beheren.”

Jimmy Jaeggi, telemarketeer en klantadviseur